התחברות
הרשמה
זאת רק אני או שדסטין מדברים מוזרים מדבר ממש יפה? אני מתכוונת לזה שראיתי כמה ראיונות עכשיו והוא מדבר ממש כמו מבוגר
2 בספטמבר 2019, 19:35
4 תשובות
את לא היחידה ;)
נ
נועם ת(ט)קלה
צודקת לגמרי .
א
איטז מיגל
ממש צודקת
ה
המורד בחצילים
חחח כן
ש
שרת ביוני