5 תשובות
ההפך, זה מעלה ממש
אתם צריכים להבין שלכל אחד יש רגשות וכל היופי הוא שאתם אשכרה מראים את זה
אתם צריכים להבין שלכל אחד יש רגשות וכל היופי הוא שאתם אשכרה מראים את זה
ממש לא, אמפתיות זו אחת התכונות שאני הכי מחפשת בבן אדם.
כמובן שלא, כל אישה רוצה שהגבר שלה יבין אותה...
שואל השאלה:
חח אני מרגיש פגום בגלל זה אני רואה את חברים שלי בעיות בזוגיות ואני כזה רואה תבעיה מול העיניים והם לא קולטים כנראה שבגלל התכונה הזו יש לי הרבה ידידות אבל זה מבאס כי בא לי חברה ולא ידידה
חח אני מרגיש פגום בגלל זה אני רואה את חברים שלי בעיות בזוגיות ואני כזה רואה תבעיה מול העיניים והם לא קולטים כנראה שבגלל התכונה הזו יש לי הרבה ידידות אבל זה מבאס כי בא לי חברה ולא ידידה
אנונימי
אתה לא צריך להרגיש פגום, לא לכולם יש את היכולת והאמפתיה להבין נשים ורגשות...אתה תמצא זוגיות, אם תנסה, היא תגיע.
באותו הנושא: