8 תשובות
לא.
רק לבקש מהבן אדם שחסם שיבטל
לא, רק מהצד של החוסם
אבל אם אתם באותה קבוצה (שממנה הוא לא יכול לצאת כי היא חשובה) אז שם אתה יכול לכתוב והוא יראה את ההודעות
תבקשי מחברה שלך שלא אכפת לך שתראה את מה שאת מתכוונת לכתוב לו לפתוח קבוצה את היא והוא ואז תכתבי שם. או שתורידי את האפליקציה num2, האפליקציה מוסיפה לך מספר על המספר שלך בחינם לגמרי גם לי יש אותה. בקיצור אממ אחרי שאת מורידה ומקבלת את המספר את יכולה לפצל את הווטצאפ לשתי אפליקציות של ווטצאפ ואז לפתוח חשבון עם המספר השני ולשלוח לו משם ..
לא אבל תדברי איתו/ה בהודעות רגילות
אין סיכוי...
אם אתה רוצה לבטל פשוט תכתוב בקבוצת ווטסאפ ששניכם נמצאים בה שיבטל חסימה או שתאמר לו פנים מול פנים...
אם אתה רוצה לבטל פשוט תכתוב בקבוצת ווטסאפ ששניכם נמצאים בה שיבטל חסימה או שתאמר לו פנים מול פנים...
באותו הנושא: