התחברות הרשמה

היי, דיברתי עם אחראית מלצרים אתמול בטלפון בקשר לעבודה במסעדה והיא אמרה לי לשלוח לה הודעה היום, זה ניסוח טוב להודעה?

היי *השם שלה*, זאת *השם שלי*, דיברנו אתמול בטלפון בקשר לעבודה ב*שם המסעדה* ואמרת לי לשלוח לך הודעה בבוקר

זה טוב? או שיש לכם רעיונות טובים יותר לניסוח?
2 בספטמבר 2019, 08:53
הודעותמלצרותעבודה    
2 תשובות
זה מעולה
Shoval
בוקר טוב ________ זאת ________ בהמשך לשיחה שלנו אתמול אני שולחת לך הודעה כמו שביקשת בקשר לעבודה ..
אנונימית
באותו הנושא:
חייב לשים טיפ למלצרים? (מלצרים לא לענות חח)
אתמול דיברתי עם ידידה..
אתמול דיברתי עם עצמי במראה בגלל שהייתי יפה
אתמול דיברתי עם חברה שלי ואמרנו שנעשה משהו היום
אתמול דיברתי בפלא' במשך שעה עם מישהי שאני מכיר יומיים, זה הגיוני שהתאהבתי בה?
דיברתי אתמול עם..
דיברתי אתמול עם מישהו,פה והוא היה ממש חמוד.
אם דיברתי פה אתמול בלילה עם מישהו ועברנו לסנאפצאט,אחרי כמה
אתמול דיברתי אם מישהו פה (פירוט)
אתמול דיברתי עם בחור
אתמול דיברתי עם מישהו