6 תשובות
ממה?
אין לך מה לפחד
לכח על זה את תכירי אנשים חדשים
אם הבצפר של לא טוב לך עדיף ללכת לבצפר שאת באמת תהני בו
ואת גם תעברי עם חברה שלך ולא לבד אז את תסתדרי
לכח על זה את תכירי אנשים חדשים
אם הבצפר של לא טוב לך עדיף ללכת לבצפר שאת באמת תהני בו
ואת גם תעברי עם חברה שלך ולא לבד אז את תסתדרי
הייתה לי אפשרות לעבור בשנה שעברה בית ספר ולא עשיתי את זה בגלל שפחדתי מהתגובה של אמא שלי כשאני חושבת על זה עכשיו זה הדבר הכי מטומטם שיכולתי לעשות , אם את מרגישה שאת צריכה ורוצה את המעבר הזה לכי על זה וכמובן תבואי הכי פתוחה שיש כדי שהמעבר הזה באמת ישתלם לך ולא תיהיי באותו המצב שוב.
אנונימית
את עוברת עם חברה אין ממה לפחד את באה ביתרון על אחרים שעוברים בית ספר בלי להכיר אף אחד יש לך חברה טובה שעברת איתה בית ספר תסתדרו שניכם ביחד בהצלחה
זה נורמלי לגמרי שאת מפחדת ובלחץ כי את לא יודעת מה יהיה ואיך יהיה ועם תתחברי עם הילדים
אבל בסך הכל אין לך מה לפחד.
הכל יהיה בסדר.
זה כולה בית ספר.
יש לך את חברה שלך שתהיה לצידך ותעזור לך ותעברו את המעבר הזה ביחד.
תעברי בית ספר ואת תכירי חברים חדשים ויהיה לך עוד יותר כיף כי את עם חברה שלה.
תעברי ותראי שהכל יהיה בסדר.
אבל בסך הכל אין לך מה לפחד.
הכל יהיה בסדר.
זה כולה בית ספר.
יש לך את חברה שלך שתהיה לצידך ותעזור לך ותעברו את המעבר הזה ביחד.
תעברי בית ספר ואת תכירי חברים חדשים ויהיה לך עוד יותר כיף כי את עם חברה שלה.
תעברי ותראי שהכל יהיה בסדר.
תחשבי שאם את לא עוברת איתה את נדפקת
אנונימי
באותו הנושא: