4 תשובות
להישאר בריתוק ביגלל שאיחרתי
הפרעה. וקיבלתי 3 בכל ה10 שנים (:
יום ארוך
בכיתה ז לא באתי כמעט לבית ספר וכשבאתי נכנסתי רק לשני שיעורים כל יום אז יום אחד הברזתי עם מלא חברות ועמדנו על כיסאות ורקדנו פתאום המחנך שלי נכנס ושואל מה אנחנו עושות ושיש לנו יום ארוך
חשוב לציין שהברזתי גם מהיום הארוך ומאז לא תפסו אותי מבריזה כי אני מקצוענית
קיבלתי השעיה
בגלל שעשיתי תספורת דירוג ._.