8 תשובות
כן
זה קצת מאוחר אבל תשלחי עם זה חשוב
כן תכתוב היי סליחה על השעה
כן תשלחי
כן פשוט לפני עדיף שתכתבי "ערב טוב המורה, סליחה על ההפרעה"
יאפ
תלוי עד כמה זה חשוב
כן
באותו הנושא: