קראתי באינטרנט שילד חולה יכול לעשות בחינת בגרות בבית,כנסו
רשום ככה: "מי זכאי?" "הוא אינו מסוגל להבחן בבית הספר בקהילה בשל מצבו הרפואי." אז השאלה היא, אתם חושבים שמצבו הרפואי זה גם מתייחס למצב בריאותי נפשי? אני לא הולכת לבית הספר בגלל התקפיי חרדה חמורים ואני לא מסוגלת לשבת בכיתה בכלל.