9 תשובות
לא גרוע בכלל
שואל השאלה:
כאילו זה לא מוזר? לא התכוונתי גרוע מבחינה של אסון, כאילו מוזר פשוט שזה באנגלית
כאילו זה לא מוזר? לא התכוונתי גרוע מבחינה של אסון, כאילו מוזר פשוט שזה באנגלית
אנונימית
לא גרוע, ולא מוזר אבל לדעתי אם את כבר כותבת את המחברת של היסטוריה באנגלית כדי שתכתבי כבר את כל המקצועות באנגלית בשביל שזה יהיה אחיד
לא מוזר בכלל.
אני כתבתי את זה, יותר יפה שונה ומיוחד
לא נורא
כולה מילה בשפה אחרת
למה שיהיה גרוע ?
לא גרוע.
זו רק מחברת, למה לעשות עניין מכל דבר קטן.
זו רק מחברת, למה לעשות עניין מכל דבר קטן.
באותו הנושא: