7 תשובות
אל תחשוב על עצמך את זה, בטוח יש בארץ מישהי שתתאים לך אתה רק צריך לחם ולאהוב את עצמך
תן לזה זמן
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא עושה כלום כדי להכיר כי אני פשוט רגיל באופן טבעי לא לדבר עם אף אחד ולא לפנות לאנשים, והדרך היחידה להכיר בנות זה להתחיל איתן ברחוב,מהסיבה הפשוטה שאף אחת לא עונה באינטרנט וזה פשוט לא עובד.
אנונימי
תמצא דרך להתעשר ואז תהפוך לטעם של רוב הנשים
שואל השאלה:
אני לא יודע איך אפשא לצאת מאזור הנוחות ולהרגיש שזה טבעי לדבר עם בנות, אני אפילו לא מדבר עם אנשים בכלל ביום יום
אנונימי
בדרך כלל זה קורה לבד
באינטרנט פחות נראלי כי היום אנשים מפחדים שזה אנשים מסוכנים ואז נמנעים
אולי באינסטגרם אם יש לך חשבון עם תמונות וזה יש כמה אנשים שזה עבד להם
ואם לא אפשר להכיר במקום עבודה כלשהו או אוניברסיטה
שואל השאלה:
בעבודה ובאוניברסיטה לא יוצא מזה כלום, וכרגע אני לא בשום מסגרת מעל שנה
אנונימי
אתה יכול להתחיל עם מישהי באינטרנט כמו שאמרת
אפשר בפייסבוק או באינסטגרם או באתר הכרויות כלשהו לא יודעת