8 תשובות
אני ממש מקווה שלא..
לדעתי לבנון תתקוף, אולי הלילה ואולי עוד שבוע
אנונימית
לא כדאי להם..
אנונימית
חב וחלילה
אחרי 100 פזגי ארטלריה ישראלית? בהצלחה לא מקנא בהם
אנונימי
אני מתפללת שלא!!
מקווה ש"לא