5 תשובות
אני לא חושבת שזה המקום ... באינסטגרם עדיף למרות שאני לא בעד היכרויות ברשתות חברתיות
פה זה לא אתר הכרויות
אז פשוט תתחיל שיחה איתה אם היא כתבה משהו בחברים לעט איזה משפט מצחיק
מה אכפת לכם אתר הכרויות או לא הוא בסך הכל רוצה להכיר אותה... פשוט תנסה למצוא נושאים משותפים שלכם ודברים ששניכם אוהבים לעשות ותיזום שיחות
דבר איתי והכל יהיה טוב וזה באמת לא אתה הכרויות פשוט תרשום נגיד ככה:

היי
מה קורה
מה עושה?
מה אוהבת לעשות?


אבל כמובן שעל כל שאלה חכה שהיא תענה
מוזמן לדבר איתי תמיד