6 תשובות
כי זה טוב
אני אהבתי את זה ממש
זה מתח כזה:)
כי זה אחלה סדרה ואף רגע לא משעמם בזה ❤
האמת שזה אחת הסדרות הטובות שראיתי.
גם אני בהתחלה לא הבנתי מה הקטע עד שהתחלתי לראות בעצמי
ביגלל שמציק חתיך
מייק