6 תשובות
כי זה טוב
אני אהבתי את זה ממש
זה מתח כזה:)
זה מתח כזה:)
כי זה אחלה סדרה ואף רגע לא משעמם בזה ❤
האמת שזה אחת הסדרות הטובות שראיתי.
גם אני בהתחלה לא הבנתי מה הקטע עד שהתחלתי לראות בעצמי
גם אני בהתחלה לא הבנתי מה הקטע עד שהתחלתי לראות בעצמי
ביגלל שמציק חתיך
מייק