7 תשובות
שהיא לא שמה ספיצטיק
Oka
שהיא מגעילה
אני אנתק איתה קשר
אממ.
ישראל.
מתרגלים.
אוקיי יש לה ריח מסריח אבל אני אתעלם כדי לא לפגוע ברגשות שלה"

זה קרה לי היום
יש לי חברה ^
כולנו מזיעים, זו לא אשמתה
שואל השאלה:
^^ומה חשבת? מה תעשי לגבי זה?
אנונימית
אני לא אעשה כלום פשוט אתחבק פחות ואחכה לחורף כשכולם מריחים טוב.. אני מבינה את האנשים האלה אני גם מזיע כל האנשים מזיעים כניראה אני אחשוב שהיא עשתה פעילות גופנית כלשהיא במקום לא ממוזג