7 תשובות
שהיא לא שמה ספיצטיק
שהיא מגעילה
אני אנתק איתה קשר
אני אנתק איתה קשר
אממ.
ישראל.
מתרגלים.
ישראל.
מתרגלים.
אוקיי יש לה ריח מסריח אבל אני אתעלם כדי לא לפגוע ברגשות שלה"
זה קרה לי היום
זה קרה לי היום
יש לי חברה ^
כולנו מזיעים, זו לא אשמתה
כולנו מזיעים, זו לא אשמתה
שואל השאלה:
^^ומה חשבת? מה תעשי לגבי זה?
^^ומה חשבת? מה תעשי לגבי זה?
אנונימית
אני לא אעשה כלום פשוט אתחבק פחות ואחכה לחורף כשכולם מריחים טוב.. אני מבינה את האנשים האלה אני גם מזיע כל האנשים מזיעים כניראה אני אחשוב שהיא עשתה פעילות גופנית כלשהיא במקום לא ממוזג