3 תשובות
זה נחמד אבל אני עוסקת בריצות ובהתעמלות אומנותית
לא אוהב אופניים בצורה הזו. בכללי אני לא מת על אופניים.

עדיף זוג נעליים מאשר זוג אופניים:) אין כמו ריצה!
אני אוהבת ספורט אבל לא כזה