תשובה אחת
פילאטיס לא באמת שורף קלוריות. זה גם תלוי במה את רוצה לשרוף קלוריות, באיזה חלק בגוף. אם את רוצה באמת תרגילים טובים אז יש בחדרי כושר מתקנים ממש טובים.