4 תשובות
זאת בדיקה.
אם הוא שיכור- הוא אמור לא להצליח לנפח את הבלון.
אם הוא לא שיכור (זאת אומרת, לא שתוי)- אז הוא יצליח לנפח את הבלון.
נגיד אם בנאדם (לא יודעת אם גם בארץ, ידוע לי שזה בחו"ל) באמצע נהיגה ושוטר חושב שהוא שיכור, הוא מביא לו לנפח בלון בשביל לבדוק אם הוא שיכור או לא..
(חפרתי חח)
אם הוא שיכור- הוא אמור לא להצליח לנפח את הבלון.
אם הוא לא שיכור (זאת אומרת, לא שתוי)- אז הוא יצליח לנפח את הבלון.
נגיד אם בנאדם (לא יודעת אם גם בארץ, ידוע לי שזה בחו"ל) באמצע נהיגה ושוטר חושב שהוא שיכור, הוא מביא לו לנפח בלון בשביל לבדוק אם הוא שיכור או לא..
(חפרתי חח)
שואל השאלה:
לא הם עושים את זה בעצמם
לא הם עושים את זה בעצמם
אנונימית
אז הם בעצמם גם בודקים אם הם שיכורים
יש גם את השיטה של להסתובב איזה 3 פעמים במקום ואז ללכת בקו ישר (או לפחות, לנסות)
מתברר שהשתכרתי מעט פעם ואז עשיתי את זה ומנקודת המבט שלי זה היה נראה לי שהצלחתי
אמרו לי שלא הצלחתי ללכת בקו ישר חח
מתברר שהשתכרתי מעט פעם ואז עשיתי את זה ומנקודת המבט שלי זה היה נראה לי שהצלחתי
אמרו לי שלא הצלחתי ללכת בקו ישר חח
באותו הנושא: