8 תשובות
למי אכפת אם תלכי עם תיק גדול או קטן. זה תיק לעזזל
עדיף אז שקית אולי, זה מה שאני עשיתי מדי פעם.
אני באה עם גדול עשו לנו רשימה מה להביא ליום הראשון
זה קצת מוזר לא אשקר. עדיף שלא תלכי עם תיק בכלל תאכלי בבוקר ותקני משהו מהקפיטריה
אנונימית
מ1 עד 10 הייתי אומר 2
גם אני באה עם תיק רגיל ואני צריכה חהגיא רק אוכל ושתייה

ואני בחטיבה
זה לא מוזר..
אני גם באה עם תיק גדול חחח
משם אני ממשיכה לעבודה, תבואי עם מה שאת רוצהמבסופו של דבר כולם יבואו עם תיק גדול