התחברות
הרשמה
אהלן אני עולה לכיתה יב ולא קניתי כלום אשמח שתרשמו דברים שקניתם גם אם הם בתכלס לא הכי חשובים או חובה לדעתכם תודה
31 באוגוסט 2019, 18:29
בית ספר
קניות חזרה לבית ספר
2 תשובות
שקית ניילון דף ועט
I
IDGAF1
פיילוט, יומן, דפדפות, קלסרים, מרקרים,קלמר, תיק,
L
Lali23
באותו הנושא:
חד וחלק-איזה תיק קניתם לשנה הבאה ולאיזה כיתה אתם עולים?
קניתי את התיק הזה לבית ספר (אני עולה לכיתה יב') איך הוא לדעתכם?
קניתי תיק כזה לבית ספר, (אני עולה לכיתה יב) איך הוא לדעתכם? הוא קצת שונה בצבע ויותר נמוך טיפה
אני עולה לכיתה ז', קניתי עט אחד, זה מספיק?
אני עולה לכיתה ט וקניתי תיק של דורה זה ממש פדיחה?
זה בסדר אם אני עולה ליא ואני באה ליום הראשון בלי כלום פשוט כי אני גם לא קניתי כלום עדיין ואני לא מתכוונת לקנות הרבה?
לאיזו כיתה אתם עולים ואיזה תיק קניתם/יש לכם?
איזה תיק קניתם לשנה הבאה ולאיזה כיתה אתם עולים?
איזה תיק קניתם להשנה? לאיזה כיתה אתם עולים?
זה הגיוני שאני עכשיו עולה ליא ומבערך אזור כיתה ו לא גבהתי בכלום ?
אני עולה לכיתה ו ואני קניתי דברים לבית ספר יש כמה דברים בודדים שלא תכתבו לי בבקשה מה קניתם בכיתה ו לבית ספר איזה דברים