5 תשובות
נכון
הראשון והלפני האחרון הכי מיותרים
מקווה שאת צודקת
כי בשנה שעברה בכיתה יא לא היה לי ככה:(
חחח אם לא יהיה יום ראשון ללימודים אז לא יהיה יום שני..

צריך, זה גם עושה רושם על אנשים אחרים לדעתי, נגיד תיכון חדש לא ישר לימודים, סתם יום כייף כזה להיכרות
פוגשים את החדשים תופסים מקום שווה ליד החברים אם לא באים יושבים בכיסא לבד