8 תשובות
אני והמחשבות שלי
הארון (לא ממליצה לך לצאת מהקבוצה הזאת שמעתי שזה די מפחיד).
עריכה:
הלו אני לא הומופובית זה סה"כ בדיחה יא נורמים!
עריכה:
הלו אני לא הומופובית זה סה"כ בדיחה יא נורמים!
just me
זה כן בהתחלה אבל עוברים את זה^^
ופשוט תקראי לקבוצה "רק אני" או משהו
ופשוט תקראי לקבוצה "רק אני" או משהו
קראתי לקבוצה שלי עם עצמי "קבוצה לי"
אני לא מקורית חח
אני לא מקורית חח
קוראים לה פתקים אבל בןואטצאפ
אנונימית
לול יש לי קבוצה עם עצמי שקוראים לה דאמ דאמ דאמ
לול באותו היום נתקע לי בראש
wish you were here
לול באותו היום נתקע לי בראש
wish you were here
בדד וזה
אנונימית
באותו הנושא: