13 תשובות
לאא
אנונימית
לא
אם אני אוהבת אותו אז כן.
למה לא זה לא משנה באיזה מעמד הוא בחיים שלי זה משנה כמה טוב לנו ביחד
החברה הכי טובה שלי כבר במין השני ואני לא אצא איתה, היא כמו אחותי
את החבר הכי טוב שלי אני מכירה כבר 7 שנים למדנו יחד בפנימייה היינו ישנים ביחד עברנו משבר מטורף ביחד ואני מטורפת עליו, אבל בחיים לא אצא איתו בקטע זוגי גם כי אני בחיים לא ארצה להרוס את הקשר שלנו וגם כי פשוט טוב לנו ככה, ואנחנו הכי פתוחים אחד עם השניה
תאמת שיש סיכוי קטן
כי היא ממש מקסימה וזה אבל לא יודעת לא יודעת.
לא איכ חחח
לא חושבת, אולי אם אני הייתי במין השני היא הייתה יוצאת איתי, זה פשוט מתאים יותר חח