9 תשובות
כל אחד והפחדים שלא, לא רואה סיבה שזה יוריד למישהו
לא, גם אחותי כמוך
Bot
לא
אנונימי
לא. כל אחד והפחדים שלו. וזה גם יתן לי הזדמנות להיות הגיבור ;)
לא זה נורמלי הבנות צורחות הבנים הורגים סתם חח.. אבל כן זה נורמלי
לא, מוזר להגיד אבל אני חושב שזה חמוד
אני גם ככה חיחי
כן (ציני, זה לא באמת מפריע) - אבל לא נוכל להתחתן כי גם אני ככה. אני מדמיין לעצמי יושבים לנו בסלון פתאום נכנס ג'וק שנינו בורחים מהבית
זה חמוד, אבל לא יותר מידי
באותו הנושא: