6 תשובות
אני מבינה שאתה לא בראש להביא ילדים..
ברמת העקרון אתה צודק , אבל גם הם לא בדיוק בחרו על דעת עצמם להביא ילדים זה עיניין עמוק יותר , דרך חיים, לחץ חברתי, הבנייה..
UoU
מסכימה איתך. זה באמת די מטומטם
מסכימה
אנשים צריכים להבין מה ההשלכות של דברים שהם עושים ולא סתם ללכת אחרי העדר ואז לבכות על מר גורלם
זה לא שהם אשמים, אבל הם מתלוננים על זה הרבה
אני בחיים לא הסכמתי ככה עם מישהו.
שואל השאלה:
ועוד מביאים שלישייה!
אנונימי