4 תשובות
זה רע אבל גם אני ככה :)
אם זה מנחם אותך אני לא ישנתי כל הלילה וישנתי כל היום אז את תהיי בסדר
לנסות לישון כי עם לא אז לא תצליחי להתרכז כבר ביום הראשון ללימודים וחבל
נע בקטנה דאדי תמיד מצליח להתעורר
באותו הנושא: