התחברות הרשמה

אני היחיד שמרגיש קצת אשם שקורה מצב שבו אני היחיד שמקבל פרח משואל השאלה?

30 באוגוסט 2019, 23:26
פרחים בסטיפסתשובות    
4 תשובות
מה..לא זה מחמיא כי זה אומר שאתה היחיד שעזרת לו , זה טוב כי לפחות אתה עזרת
א
אנונימיתכמוכולם
לא ממש
לפעמים רק אחד עוזר
ה
המושך בחוטים
כן, אני מרגיש מיוחד כשזה קורה חח xd
א
אירוסנוביה (EuroSnob)
לא! אני נהנית מזה
א
אנונימי/ת...
באותו הנושא:
אני היחיד שמרגיש שהסצנה של הילדי סנטר והאימו מתעוררת שוב?
אני היחיד שמקבל פה התקף נוסטלגיה?
מה קורה פה אני היחיד שזה קורה לו?
אני היחיד שמרגיש שאין לו קראש?
סטיפס זה האתר היחיד בעולם מה היה קורה לדעתכם?
אני היחיד שמרגיש שיהיה משהו בסופרבול הזה?
אני היחיד שמקבל תעודות היום?
אני היחיד שזה קורה לו?
אני היחיד שמרגיש שהוא השתנה מלא בזמן האחרון?
אני היחיד שמרגיש עצב בנוגע למצב בארץ בקרב האנשים?
אני היחיד שחושב שצריך לעשות התראות בטלפון על הודעות שמקבלים פה באתר,