9 תשובות
שיעורי אנגלית!! אני כל כל גרועהה
המוניות
את האנשים
את המורים
את החוקים
את המבנה
את הכל.
את המורים
את החוקים
את המבנה
את הכל.
אנונימית
בעיקר את המורות
אנונימית
משנה את הילדים וכמות הילדים
ואת המורות הרוסיות שלי לא בקטע גזעני פשוט אני לא סובלת אותן וחלקן גזעניות...
ואת המורות הרוסיות שלי לא בקטע גזעני פשוט אני לא סובלת אותן וחלקן גזעניות...
את המנהלת
חצי מהמורים
כל החוקים
חצי מהמורים
כל החוקים
שהשכבות.יהיו יותר ביחד
מוסיף מלאנתאלאפים מחשבים כדי שכל התמידים יוכלו לשחק ביחד מיקמק
ביטול הבית ספר זה סתם בזבוז זמן אפשר לגשת לבגרויות בלי הטחינות בשכל
באותו הנושא: