9 תשובות
נכון, אני ממש אוהבת את השירים שלהם
את האמת שהם לא ממש הטעם שלי ואני חושבת שהשירים שלהם די דיכאוניים אבל כל אחד הטעם שלו
אנונימית
פעם אהבתי
איכס לא.
אנונימית
כן בהחלט
אני אוהבת אותם
למה יש מינוסים לכל מי שאמר שהוא אוהב אותם?
למה יש מינוסים לכל מי שאמר שהוא אוהב אותם?
נכון
הם מעולים, התחלתי לאסוף גם את התקליטים שלהם. החברה הכי טובה שלי כרגע באיטליה, הולכת להופעה שלהם מחר בערב. הקנאה
באותו הנושא: