5 תשובות
זה לא אמור להפריע, יהיו לך עוד הרבה חצ'קונים (כנראה) ואין מה לעשות רק לטפח את עור הפנים עם סבונים מיוחדים ודברים כאלה, באמת שעדיף שלא להתעסק איתם
שואל השאלה:
יש לי רק אחד.. כל החופש העור היה חלק. עכשיו החליט לצאת....
יש לי רק אחד.. כל החופש העור היה חלק. עכשיו החליט לצאת....
אנונימית
זה גיל ההתבגרות כנראה, אין מה לעשות יצאו לך עוד הרבה צריך פשוט להשלים עם זה במילא לאף אחד לא איכפת
גם לי התחיל לצאת שניים היום ואני מתה שזה יעלם כבר
משחות לחצקונים, לשטוף פנים עם סבון פנים מיוחד.
אם זה לא עבר תסתירי בטיפה קונסילר
אם זה לא עבר תסתירי בטיפה קונסילר
באותו הנושא: