9 תשובות
אין על סופר סטרייקה חחח
אוי אני זוכרת את הפרק איזה
אחלה סדרה
אחלה סדרה
אני איתך
זו סדרת ילדים...לכי תבינו
בבובספוג זו סדרה לא הגיונית בעליל,זה ספוג שחי בתוך אננס
וסופר סטרייקה לא סדרה כזאת נוראית, כפולה יותר נוראי.
וסופר סטרייקה לא סדרה כזאת נוראית, כפולה יותר נוראי.
חחח והפרק שהם הדליקו אש במים ^
שואל השאלה:
אבל הקרינג' שם wtf למה????? אני מעדיפה שאח שלי יראה בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ מאשר את הקרינג' הטהור הזה
אבל הקרינג' שם wtf למה????? אני מעדיפה שאח שלי יראה בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ מאשר את הקרינג' הטהור הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך שכפולה זו סדרה נוראית ממש
היוצרים: "יש לנו ראיון בואו ניקח יצרת מופת כמו אנה מונטנה ונהרוס איתה"
אני מסכימה איתך שכפולה זו סדרה נוראית ממש
היוצרים: "יש לנו ראיון בואו ניקח יצרת מופת כמו אנה מונטנה ונהרוס איתה"
אנונימית
סדריק זו סדרה מצוינת.