4 תשובות
יש פדים אני מניח
לוקחות כדור להקלת הכאב או שהן לוקחות גלולות למניעת מחזור
כדורים לכאב, פדים וטמפונים. אומנם את בקרבי אבל אם את צריכה לשירותים את הולכת לשירותים הכל טוב.. ובשטח הולכים מחליפים ושמים את הפד/טמפון בשקית אטומה ומסתובבים תמיד עם אלכו-ג'ל.
אנונימית
כדור וטמפון פשוט פד לא נוח