11 תשובות
הקרינג חוגג
האמ
כן.
כלכך כן.
יש סיכוי שהרוב לא ידעו מה זה בכלל. אם יש תמונה על התיק אז זה אכן מפדח
חברה שלי הולכת עם תיק של exo
כן, יותר מידי קרינגי
לא.
אם את אוהבת אותם אז אין בעיה.
דווקא ראיתי תיק כזה בעלי אקספרס וזה לא כזה נורא חח
ללכת עם התיק עצמו זה לא פאדיחה אבל הפאדיחה שזה פשוט קרינג.
קצת
תלוי איזה כיתה את, וכמה אכפת לך ממה שיחשבו עלייך
שואל השאלה:
זה בלי התמונה שלהם ברור שלא רק כתוב bts
אנונימית