9 תשובות
אחרי שראיתי שהיא זרקה את החתיכת חלה באוקראינה גם אני שונאת אותה
אנונימית
אני מותשת מההתנהגות שלה, היא פשוט ייצוג מושלם לישראלי המכוער
אני שונאת אותה את יודעת למה? כי היא פסי-כו-לו-גית ba ma ba ma
לא מתה עלייה
אבל שונאת זאת מילה גדולה מידי
אבל שונאת זאת מילה גדולה מידי
גם אני לא סובלת אותה היא מעצבנת היא חושבת שכל העולם שייך לה אבל אני בעיקר צוחקת עליה אי אפשר שלא אחרי מה שקרה עם הטיסה לאוקראינה והחלה ואחרי שהיא צעקה שהיא פסיכולוגית (שצריכה פסיכיאטר) אי אפשר שלא לצחוק עלייה עד כמה שהיא חייה בסרט
שואל השאלה:
חחח מסכימה איתך^^
חחח מסכימה איתך^^
שונאת זה מילה קשה מדי.. היא וביבי פשוט זוג שמנסה לעשות הכל רק לטובתם זה מה שהיא היא עוזרת באיכס שלו
לא רק את
לא.
אני לא אוהבת אותה בכלל. זה כאילו שהיא ראש הממשלה ולא ביבי
אני לא אוהבת אותה בכלל. זה כאילו שהיא ראש הממשלה ולא ביבי
באותו הנושא: