3 תשובות
כי לא היה לו מה ברירה
וואו נשבעת שאתה חופר.
תפסיק לדבר על פוליטיקה כל החיים שלך יש גבול אתה כולה בן 17 זה סבבה לדבר על פוליטיקה אבל אתה חופר.
לשאלתך-. בעיני המפלגה כבר ככה דפוקה.
אנונימית
מה.הבעיה בלדבר על פוליטיקה אנונימית?
אם זה מפריע לך אל תדברי על זה .
יש אנשים שאוהבים את הנושא וזה בסדר ואין קשר לגיל ....
שכל אחד יתמקד במה שמעסיק אותו מה אכפת לך???

ולשאלה עדיין לא גיבשתי דעה עדיין על העניין ....
אני רוצה לקרוא עוד קצת על הנושא.