18 תשובות
באיזה בית ספר אין:(
המון
כל הכיתה שלי ;(
ברור, בכל בית ספר.
היו לי בבית ספר הרבה
אין לי בבית ספר נורמלים
שואל השאלה:
צריך להקים קבוצת תמיכה
צריך להקים קבוצת תמיכה
כן לצערי
בכל מקום יש זה מגפה
יותר מידי
יותר מידי, אני בכיתה שמקוטלגת לערסים ופרחות
לי פחות האמת.. יש קצת
ה מ ו ן. ברמה לא מוסברת
אני אפילו לא אתחיל
בכל בית ספר יש
בבית ספר יש קצת אבל בכללי הרוב ילדי אנימה
80% נשבעת
באותו הנושא: