8 תשובות
אין דעה.. בהצלחה לה
חחח תודח ראשונה, לא כזה מתאים לה גם.
איך היא חשה תצמה
חח חח חח בהצלחה לה... וחבל
אין דעה
תפרגנו זה לא הורג אף אחד
תפרגנו זה לא הורג אף אחד
אנונימית
בהצלחה לה היא ממש חמודה, אני חושבת שזה יכול מאוד להועיל לה עם הקריירה שלה כי בשנים האחרונות היא נהרסה.
אני רוצה לראות את זה כבר
יואו אני מתה לראות את זה כבר
באותו הנושא: