6 תשובות
למה שלא תעשי את זה
לא יצאת מגעילה. הכל בסדר
עירבת בצדק, הכל טוב
שואל השאלה:
כי הם עשו לי באלגן אז החזרתי להם ועשיתי להם באלגן
אנונימית
זה לא עניין של מגעילה.
אם את עובדת, את לא יכולה לשים פס על העבודה שלך, ומצד שני את לא צריכה לתת לעבודה לדרוך עלייך.
יש חוקים, ימי חופש מותרים, בקשות מראש לחופשה.
אם ביקשת מספיק זמן מראש, ומגיעים לך ימי חופש, אני לא רואה סיבה שלא יאשרו.
ואם הם לא מאשרים, אז הם באמת אלה שבעייתיים.
אנונימית
למה לא מגיע לך חופש כמו כל עובד וזה הגיוני זה לא כזה בעיה לפי דעתי