8 תשובות
וואי זה מהמם
ממליצה לשמוע את when the party's over ב8d זה עושה צמרמורת
בהחלט מדהים.
פאקזה מושלם
שואל השאלה:
ויש עוד מלא שירים כאלה בעמוד הזה
תודה על השיתוף,
לא אוהב 8d זה מרגיש לי קריפי לא מאוזן וחסר פואנטה
שואל השאלה:
אותי זה דווקא מרגיע,אבל כל אחד והדעה שלו:)
הבעיה היא שאני לא אוהב שמעצימים את הווקל יותר מידי ואז המנגינה נדחקת כזה, וזה גורם גם לאיכות של השמע טיפה לההרס, וזה שזה משחק מצד לצד באוזניות מרגיש לא מאוזן אין low's ו up's נורמלים וברורים והסאונד לא מרגיש עשיר מספיק, יש 8d מאוד איכותיים וכמו שאמרת יש אנשים שנהנים מזה אבל עדיין, זה גימיקי כזה


אם יש לך אוזניות טובות תנסי את זה ב7.1d
שואל השאלה:
אני לא ממש מבינה בזה,אני בדיוק עברתי ביוטיוב ומצאתי את זה. אבל תודה אני אנסה:)