3 תשובות
אתה רוצה להישאר ילד, זה טבעי.
באיזה קטע? זאת תקופה יפה אם תהיה בן אדם חברותי ותנצל את הזמן עם חברים ביעילות.. אם זה במובן ההורמוני אז קח את זה פשוט כ"אני הולך להפוך מילד לנער" שזה מדהים בעיניי
זה לחץ ומחשבות שנובעות מהגיל הזה, ככה זה וזה טבעי והכל בסדר
ולתגובה מעלי הוא התכוון משום מה