6 תשובות
שניהם לא מעניינים
החנונים זה המתנשאים המעצבנים?
אנונימית
מהה הדוגמניות עזבו? ;-;
הם ממש מתנשאים החנונים
אנונימית
אהה
כאילו,הם חמודים קצת בכללי אבל הם באמת מעצבנים שזה קשור לכימיה עם זוגות אחרים
כאילו,הם חמודים קצת בכללי אבל הם באמת מעצבנים שזה קשור לכימיה עם זוגות אחרים
וואו כן הלוואי שהם יעופו
באותו הנושא: