6 תשובות
שניהם לא מעניינים
החנונים זה המתנשאים המעצבנים?
אנונימית
מהה הדוגמניות עזבו? ;-;
הם ממש מתנשאים החנונים
אנונימית
אהה
כאילו,הם חמודים קצת בכללי אבל הם באמת מעצבנים שזה קשור לכימיה עם זוגות אחרים
וואו כן הלוואי שהם יעופו