6 תשובות
מתי שבא לך, תעשי רק מה שאת רוצה
מתי שבא לך
אני בכיתה ח והתחלתי בכיתה ז לשים רק מסקרה אני שמה רק מסקרה ולפעמים ממש קונסילר על פצעונים שרואים
לדעתי מכיתה ט.