7 תשובות
לא שמח לחזור לכלא ממש לא
שמחה
שמחה כי חוזרים ללמוד, עצובה כי זה כולל להיות ליד בני אדם.
עצובים
גם וגם, די התגעגעתי לחברים
חצי חצי
יותר עצבים מאשר עצב
אנונימית
באותו הנושא: