התחברות הרשמה

איך אתם באים ליום הראשון של הבית ספר שמחים או עצובים?

28 באוגוסט 2019, 19:31
מצב רוחעצבשמחה    
7 תשובות
לא שמח לחזור לכלא ממש לא
N
No Sleep
שמחה
י
יש לי למות
שמחה כי חוזרים ללמוד, עצובה כי זה כולל להיות ליד בני אדם.
F
FML
עצובים
א
אין לי כינוי סבבה?
גם וגם, די התגעגעתי לחברים
D
Demolition lovers
חצי חצי
א
אמילי D:
יותר עצבים מאשר עצב
אנונימית
באותו הנושא:
איך אתם מתלבשים ליום הראשון של בית ספר?
אתם באים ליום הראשון של בית ספר עם חולצה לבנה?
איך אתם מתלבשים ביום הראשון של הבית ספר?
שמחים שעוד 9 ימים חוזרים לבית ספר?
איך אתם קמים ביום ראשון? (מבואסים, שמחים..)
מחר יום ראשון. אתם שמחים?
בנות, איך אתן באות לבושות ליום הראשון של הבית ספר?
איך להרוס את היום הראשון של הבית ספר ב3 מילים
מחר יום ראשון שמחים ?
איך הבגדים האלה ליום הראשון של הבית ספר?
(בנות!) אין לי מושג מה ללבוש ליום הראשון של הלימודים (הצילו!) בית ספר דתי