9 תשובות
כל מה שהבנתי זה שהוא פגוע ממך וחושב שאת לא באמת אוהבת אותו ולא באמת תהי איתו לנצח משהו כזה..
שואל השאלה:
גם את זה לא הבנתי:
מה את אפס תפסי מעצמך יאללה מעצבן אותי בנות כמוך יש לך ממה לתפוס מה את מוותרת עזבי תהני אין לי כוח יותר לא משנה כמה אני ידבר איתך את אומרת כן כן צודק אחרי שניה לא זוכרת כלום עזבי לא משנה
גם את זה לא הבנתי:
מה את אפס תפסי מעצמך יאללה מעצבן אותי בנות כמוך יש לך ממה לתפוס מה את מוותרת עזבי תהני אין לי כוח יותר לא משנה כמה אני ידבר איתך את אומרת כן כן צודק אחרי שניה לא זוכרת כלום עזבי לא משנה
אנונימית
נראלי שאת מעצבנת אותו והוא חושב שאת משחקת לו ברגשות ותופסת מעצמך יותר מדי ושלא אכפת לך ממנו
מה זה הוא נשמע כמו ילד בן 13 עם שגיאות כתיב
בקושי הבנתי משהו
מה זה הוא נשמע כמו ילד בן 13 עם שגיאות כתיב
בקושי הבנתי משהו
היה לי ממש קשה לקרוא את זה בלי לדפוק את הראש בקיר ובסוף דפקתי את השלט בראש שלי
שגיאות כתיב קשות וכנראה הוא התעצבן ממך אם הוא חושב ככה
שגיאות כתיב קשות וכנראה הוא התעצבן ממך אם הוא חושב ככה
שואל השאלה:
חחחחחחחחח נכון אני גם קשה לי להבין אותו שהוא כותב , ופאדיחה באמצע ריב להגיד לו שיסביר
חחחחחחחחח נכון אני גם קשה לי להבין אותו שהוא כותב , ופאדיחה באמצע ריב להגיד לו שיסביר
אנונימית
מ..ה
בן כמה הוא אמאלה
אני ממש ניסיתי להבין ולא הבנתי כמעט,
אבל נשמע שהוא מרגיש שכאילו את מסכימה איתו ואחרי ריב את שוכחת מזה ושאיכשהו פגעת בו..
משהו כזה (?)
בן כמה הוא אמאלה
אני ממש ניסיתי להבין ולא הבנתי כמעט,
אבל נשמע שהוא מרגיש שכאילו את מסכימה איתו ואחרי ריב את שוכחת מזה ושאיכשהו פגעת בו..
משהו כזה (?)
שואל השאלה:
הוא בן 18 הוא אינטילגנט ומדבר בשפה גבוהה ובכתיבה הוא מאבד את זה
הוא בן 18 הוא אינטילגנט ומדבר בשפה גבוהה ובכתיבה הוא מאבד את זה
אנונימית
האקס שלי היה כותב ככה נגיד בריב והוא היה עצבני..
אולי זה המצב
אולי זה המצב
שואל השאלה:
חחחחח
חחחחח
אנונימית
באותו הנושא: