10 תשובות
מה לעזעאל
אני שונאת ילדי סנטר
אני שונאת ילדי סנטר
מישהו קרא לי..?
שואל השאלה:
גם אני אבל כיף לשנוא אותם
גם אני אבל כיף לשנוא אותם
אנונימית
הם עוד קיימים את יודעת הם לא נכחדו עדיין
רק את
חח לפעמיים אני מסתבלט אליהם
למה אתם שונאים אותי עדיין לא הבנתי
ילדי סנטר של 2012 ): אני באמת מתגעגעת
אני ילד סנטר
באותו הנושא: