12 תשובות
אם את דתייה את יכולה לקבל פטור דת.
מקבלים את זה בדרך כלל כשיש בעיה נפשית
שואל השאלה:
אני לא דתייה מעבר לשומרת מסורת
אני לא דתייה מעבר לשומרת מסורת
תגידי שאת דתייה
אי אפשר. את יכולה לנוסות לקבל פטור דרך הקבן
אנונימי
להגיד שיש לך בעיות נפשיות קשות
אנונימית
משקל פחות מ 50
רגישות למאכל , אמרתי שאני רגישה ללקטוז אבל לא מאובחן ועדיין הורידו לי ( היא רק שאלה אם אני שותה דל לקטוז וזהו)
פלטיפוס
חזה גדול מידי, את יכולה לומר שזה עושה כאבים בגב .
אסטמה
רגישות למאכל , אמרתי שאני רגישה ללקטוז אבל לא מאובחן ועדיין הורידו לי ( היא רק שאלה אם אני שותה דל לקטוז וזהו)
פלטיפוס
חזה גדול מידי, את יכולה לומר שזה עושה כאבים בגב .
אסטמה
^^
מאיפה הבאת את השטות הזאת שבגלל חזה גדול מידי נותנים פטור?
אין דבר כזה.
ואת לא תקבלי פטור אלא אם כן יש לך סיבה מוצדקת, יש הרבה בנות שרוצות לעשות שירות לאומי ובסוף מתגייסות, זה שתגידי שיש לך פלטיפוס או אסתמה לא יעזור לך, הם יצטרכו מסמכים רפואיים.
מאיפה הבאת את השטות הזאת שבגלל חזה גדול מידי נותנים פטור?
אין דבר כזה.
ואת לא תקבלי פטור אלא אם כן יש לך סיבה מוצדקת, יש הרבה בנות שרוצות לעשות שירות לאומי ובסוף מתגייסות, זה שתגידי שיש לך פלטיפוס או אסתמה לא יעזור לך, הם יצטרכו מסמכים רפואיים.
^^^ לא פטור, אבל זה מוריד פרופיל.
אני מכירה מישהי שהורידו לה פרופיל בגלל שהיא אמרה שבגלל שהחזה כבד אז זה עושה לה כאבים בגב .
אני מכירה מישהי שהורידו לה פרופיל בגלל שהיא אמרה שבגלל שהחזה כבד אז זה עושה לה כאבים בגב .
אני אמרתי שאני שוכח דברים ושאני לפעמיים יכול לבהות ולא להבין מה אמרו לי
את צריכה לחתום על זה שאת עושה שירות לאומי ולא צבא, לא נראה לי שיש קשר לאם את דתייה או לא
לא חוקי להשתמט!