3 תשובות
תקשיבי הכל טוב באמת ואת תצליחי והכל יסתדר לך
אמא שלי עברה בטסט 10
אבא שלי ב9
מנחם?
את תעברי בסוף...
יש לי חברה שעברה טסט שישי, ברור שזה מאכזב אבל כולם עוברים בסוף. פעם הבאה בטוחה שתצליחי