10 תשובות
אינלך מה לפחד הן לא ירביצו בלי סיבה
שואל השאלה:
ברור לי, אבל עדיין מפחד
אנונימי
הן לא חיות או משו רק יש להן טיפה שרירים אין ממה לפחד
אין מה לפחד גם אתם בנים ויש לכם כוח פיזי ואנחנו לא מפחדות
אין ממה לפחד
להיות יותר חזק מהן חח
שואל השאלה:
אבל אני לא חזק חח
אנונימי
ואין לך פחדים גם מבנים שיותר חזקים ממך פיזית?
אנונימית
שואל השאלה:
מבנות אני מרגיש את הפחד יותר, לא יודע למה
אנונימי
איזה סם לקחתה אחינו?
מה זאת אומרת יש לי פחדים מבנות חזקות ?
תפנים את זה שאין לך ממה לפחד , תדבר עם כאלו שאתה מכיר ...
בנות חזקות פיזית???
חהחהחהחהחה