14 תשובות
כן
וכן זה כל כך טעים
וכן זה כל כך טעים
כן, סבתא שלי מכינה, לא הכי אוהבת אבל הוא נחמד.
אתמול אמא שלי הכינה לולל
שואל השאלה:
מה 0=
איך מגעיל
יש לך פקעיות טעם בכלל?!?!
מה 0=
איך מגעיל
יש לך פקעיות טעם בכלל?!?!
כן,
לפעמים יוצא מוצלח לפעמים פחות
תודה אמא
לפעמים יוצא מוצלח לפעמים פחות
תודה אמא
שואל השאלה:
אז איך אומרים, מכינים?
אז איך אומרים, מכינים?
אמ.. לא ממש מכינים וגם אם יש אז זה לא כזה טעים :/
כן.
וזה טעים ממש.
וזה טעים ממש.
זה טעיםם
ואלה זה סבבה
שואל השאלה:
bruh
bruh
אני לא יודעת מה זה בכלל
לא מבשלים.
זה נחמד, 7/10
זה נחמד, 7/10
ואוו כן
אני עכשיו ברוסיה אוכלת בורש כל יום מרוב שאני אוהבת
אני עכשיו ברוסיה אוכלת בורש כל יום מרוב שאני אוהבת
אנונימית
באותו הנושא: