14 תשובות
אני לא יודעת מה זה בכלל
שואל השאלה:
bruh
bruh
שואל השאלה:
מה 0=
איך מגעיל
יש לך פקעיות טעם בכלל?!?!
מה 0=
איך מגעיל
יש לך פקעיות טעם בכלל?!?!
כן,
לפעמים יוצא מוצלח לפעמים פחות
תודה אמא
לפעמים יוצא מוצלח לפעמים פחות
תודה אמא
לא מבשלים.
זה נחמד, 7/10
זה נחמד, 7/10
שואל השאלה:
אז איך אומרים, מכינים?
אז איך אומרים, מכינים?
אמ.. לא ממש מכינים וגם אם יש אז זה לא כזה טעים :/
אתמול אמא שלי הכינה לולל
זה טעיםם
ואלה זה סבבה
ואוו כן
אני עכשיו ברוסיה אוכלת בורש כל יום מרוב שאני אוהבת
אני עכשיו ברוסיה אוכלת בורש כל יום מרוב שאני אוהבת
אנונימית
כן, סבתא שלי מכינה, לא הכי אוהבת אבל הוא נחמד.
כן
וכן זה כל כך טעים
וכן זה כל כך טעים
כן.
וזה טעים ממש.
וזה טעים ממש.
באותו הנושא: