3 תשובות
אל תתייחסי למה שאנשים אומרים.
אם את כל כך רוצה לראות, תראי.
מקסימום תשתעממי ותצאי, העיקר שלא יהיה לך את הקול הזה של תראי/לא תראי.
אני גם ניסיתי כמה פעמים וחתכתי באמצע הפרק הראשון אבל אמרו לי שזה משתפר אז צפיתי עד הסוף והאמת שזה היה ממש נחמד. תנסי להמשיך עוד קצת כדי לראות אם את אוהבת.
הפרק הראשון ממש מעניין