8 תשובות
אני אוהבת את כל הליות...אבל אני יותר מחוברת לחתולים,
יש לי 13 חתולים בבית(כן כן אני יודעת שזה המון)
שואל השאלה:
^^ לי יש 27 חתולים, 14 כלבים, 9 אוגרים, 10 ציפורים, 2 עורבים, 6 ארנבים ו17 איגואנות. אז כן מה שיש לך זה לא הרבה לול
איפה את חיה ביער???
שואל השאלה:
פחות חח
אני אוהבת את רוב החיות אבל החיה האהובה עליי זאת זאב
יש לי עכברי מחמד הם די חמודים
פנדה אדומה
חתול
פנתר
לוטרות